pembace blog aku..::

Tuesday, December 21, 2010

men tag2,abg aja aku~huhuhu

apew la yg abg aja~
p aku follow jek~
sat ea abg~
owg jwb tag abg~..hehe!!

1) adakah anda rase anda HOT ?
hot..??xkowt...haha!asl aku kne hot..??
tp yg psti at mlysia nie memg hot slalu..
hehe~

2) upload wallpaper yg anda gune sekarang
at the cutestblog..c 2 sume cntek2~hehe

3) cerita psl gambar nie ?
adew bnge2~cntek..tetbe ati tjtuh cinte lak~
tuh yg aku sebat tuh..hhehehe~!!

4) kali terakhr mkn pizza ?
sme nan dak umah ler~mse uh an,mak bnje..~hehe
jgn jeles...::PP~!!

5) lagu terakhir yg anda dengar ?
mine-taylor swift~huhu
sbb td aku ngah cri an lagu,,
tok blog mak~haha!!

6) tag lg 5 org

7) siapa NO1 dengan anda ?
abg mrgkap "myhsbnd"..huhu
exhousemate,p syg gile at die~
muahhh~!!
utk abg~huhuhu!!

8) katakan sesuatu pd NO5 ?
syg kaw la fatin..wlupon kaw jauh da dr aku~
hehe~!!kaw an skndal aku...lalalal~!!

9) NO3 ade hubungan dengan siapa ?
haha..mstila jazlan..xan nan aku lak..???!!
wakaka~!!

10) bagaimana pula dengan NO2 ?
buah ati pngarang jntung atok..
mak nie syg gile at atok~
hahaha~!!
dasyat..???!!

11) kata-kata cinta untuk NO4 ?
syg hubby ler~
tq bb sllu adew nan owg~
owg hepy nan mok..!!

12) berikan 4 fakta untuk org yg kamu tag
lelaki,
pmpn,
cinta hati,
shbt bek

No comments: