pembace blog aku..::

Thursday, December 30, 2010

NEW YEAR...!!


SALAM...
esk new year..ishh,jap jek da 2011..
an3..??
da na msok 20 da aku..da tue ah an3..??
emm...mkin mningkat umur,,
pangai tetap sme jek..haha!!
cmne na tka law da habit..??
ishh..!!

esk na ane ea..??
law ah aku nie brni jln sowg2,
an best,,mne g xssh an owg len pown..
emm..
nnti jek ah plan..huhuhu..!!

azam thn baru..??
xtaw la..
mybe na nek an alek pointer,,
na blaja tol2,,
xmaw men2 ag..
ishh,,
tkot ah..!!!!
emm..sem dpn pown da nek sem 4..
sbjek da mkin ssh..
emm..
na wt cne..??na xna kne lalui gak..
huhuhu..

mgu pan na lek bP,,na dftr da..
diam xdiam da sbln lbey da cuti..
xsbr na jmpe shbt2..
tp kne tgl an "die" at cnie..
emm,,xpew ah..
utk smentara...
tuk mse dpn..
na xna,,kne gak an3..???
cm ah alek xley "jmpe"..
emm..

anywy,,
HEPY NEW YEAR UTK SUME..!!
terutama tuk fmily,"die" n shbt2 aku..

mlekan thn baru dgn bek yer..
wassalam..~!!

No comments: