pembace blog aku..::

Sunday, April 17, 2011

apew yer na cakap ..??

lame nye ta berblog..
sgt la kebosanan...
emm.. b lak ngah study..
aku lak na wat apew nieyh ..????

emm.. na ctew APEW ..??
wat kje xdew mood lah..
na tdow ..??
xnantok sesgt lagi..
da uh na apew ..???

mushan !!!

anyway ,, thnks to lia & mak ~

sbb sudi tmn kan aku na mkn somthing kat mArYbRowN !!
like !!
makan burger lak uh...
hehehe...
xsdap pown sgt...
biase jek...
hohohoohoho....

dpt la gak mam banana split(tah aku pown xtaw cne na eja) ...
hehehe ...

apew na wat nieyh ..???!!!
mushan suda...
da ah at umh xdew air,,
tah cne esk na p kelas kan3 ..???
jawabnye ..???

XPYH G KELAS LER !!
hahahahahahah....
apew bole wat ..??
xan na p kelas nan xandi ..
kan3 ..???

hehehehe...
sowi lah fiqah..
aku xmaw g nan xandi..
kan3 ..???
fiqah !! xpayah ler g kelas yok !!
jom la.. skli jek ..?? bole kan3 ..????

dah lah .. smpi cnie dlu,,
nnti esk smbg ag...
na p ber ONLINE fB jap...
bye !!

-lUv B-

asssalamualaikum.....

No comments: