pembace blog aku..::

Monday, May 23, 2011

EXCIDENT !!

percutian aku dgn kwn2 bek aku,
fatin, azimah & ecah,
sgt la memberi pngalaman..
len xli nek kete ta maw men2,
xmaw leka2,
xmaw bual2,
haiyyooo !!

sgt serik !! asew tkot utk seketika,
Ya Allah, untung lah kami selamat..
law x, da kmane lah kami agknye...
PENGAJARAN tuh,,,
thnks b, sbb adew mse sye tkot,,
tlg uruskn sumenye..
dgn mke pcik yg mcm PEROGOL BERSIRI !!

haiishh.. asew tkot jek blew lpa xcdnt, pcik uh tAr blek..
lpas nie memg la xjejln jauh ag,,
pling2 dlm jB jek lah..
huhuhu...
mgkinn kami tlampau suke sgt agknye,,
maklum lah, xpnah drive jauh2,,
dgn bFF yg at pg ann..
BESYUKUR sgt tak de pape yg tjadik,,
cume kaki lebam2, ALHAMDULILAH..

thnks gak kat ERUL si boy ecah,,
sbb amek kami & bnje mkn..
hehehe..
esk2 bole la kaw bnje ag.. hahahaha !!

da mule cuti se nieyh, dok umah xtaw na wt ape !!
bosan nye lah hai..
na kje..p xdpt2..
:(...
apew na buat ..??
na cri wet... :(
da la yuran sem 5 nieyh RM300..
aduhai !! !!!

mahal sgt KPTM nieyh...
na ckik drh keh apew..??
kje akuh dok umah ,, mkn tdow jek lah..
na ganti pose, xgnti2..
da la adew 9 hari ag ..??!!
arrggggggghhhhhhh !!!!!!!

pose da ag 2 bulan jek..

YA ALLAH,, bg la aku kekuatan na mngnti pose..
mkin hari,
aku mkin leka dgn dunia,,
aku mkin upe dgn hal akhirat,,
knpe lah aku jdik mcm nie..???
jgn lah ,, kuatkn ati & iman wahai SHAFEERA !!

ahh, sudah !! aku da mle merepek..
smpi cnie dlu, t aku update & msokkn pic bru yer...
da ~~~ assalamualaikum..

p/s : indahnye iman itu jika kte blaja tentangnye ... :)

No comments: