pembace blog aku..::

Friday, May 6, 2011

wow ! sgt menakjubkan ! hahaha ...

ait..?? apew yg mnkjubkan sgt uh..??
hahaha ! aku pown xtaw...
td mayap2 jap at blog alia ,,,
hahaha ! cite sal bpak die knai an mak die,
swet3.. hehe..

nnti bkal laki kaw, insyallah cm uh..hehe

pas uh p blog abg syg ! sgt cntek !
mlm dinner uh, dgn dress awk ..
awk sgt cntek la syg..
huhuhuhu..
bile na pkai dpn kami ..???

huhuhuhu....

gud luck abg !! syg kamoo lah ..
hehehe...
jgn pnah upe kami...

abis suda entry sal shbt2 ksygn aku,
cte lak sal IP presentation !
adoyai, sgt memeningkan,
emm, bad agknye .. :(
xpewla, final wat yg tbaek !!

abis suda asgment, tgl report jek..
hahaha..
lpas uh FOCUS pd FINAL EXAM !

aku da xna jtuh lagi cam sem 3 !
MALU SGT !!
kne mrh lg..
adoyai ...

xmaw lg dpt yg memalukan..
xmaw lg kne mrh !
xmaw ag down..

aku bole !! yesss ! i can !!
(cam yer2 jek kan3..??)
hahahahah ...

dah2, xyah na mepek lbey2,
siapkn report,
then study paper MATH 2 ..
hahaha !

gud luck fiera..!! :)
ILu ammar ridhwan !
-sempat ag..hehe-

assalamualaikum !

No comments: